ice – ivories

ice (1): διαμαντικά

ice (2): καθαρίζω, δολοφονώ

ice man: κλέφτης κοσμημάτων (Η.Π.Α.)

icky (poo): αηδιαστικό, ίου

iddy: Εβραίος, προσβλητικό  (Η.Β.)

idiot box: χαζοκούτι

idiot’s lantern: χαζοκούτι

I don’t give a flying shit:  στα παπάρια μου, στα αρχίδια μου, ζμπούτσαμ

I’d (totally) do her:  έμπαινα, έμπ1

iffy: αμφίβολο

ikey: Εβραίος, προσβλητικό  (Η.Β.)

I know my shit:  το έχω σπουδάσει το άθλημα

I know my stuff:  το έχω σπουδάσει το άθλημα

illin’, you be: κάνεις μαλακίες, τρελαμάρα (Αφροαμερικανικά)

imbo: βλακέντιος (Αυστραλία)

I’m off to Bedfordshire: πάω για νάνι (Η.Β.)

I’m outta here: τηγκανά

in: ιν, μοδάτο

in deep shit: την έβαψα, δεν ξεμπλέκω

in drag: ντυμένος γυναίκα, τραβεστί

in hot water: την έβαψα

inked: ντίρλα

inky: ντίρλα

in-out: γαμήσι

in shtuk: σε μπελάδες (Η.Β.)

instant karma: παραισθησιογόνα τ. LSD

in the groove: γαμάτο, τζαμάτο

in the know: ξέρει τι του γίνεται

in the shit: έμπλεξε άσχημα

in the soup: έμπλεξε άσχημα

intense: γαμάτο

interior decorating: σεξ (Η.Β.)

ill: γαμάτος/η, τζαμάτος/η

IRL: στην πραγματικότητα, εκτός διαδικτύου. Εκ του in real life

iron: σιδερικό, όπλο

iron hoof: πουστάρα (Η.Β.)

issues: έχει θέματα

it: σεξαπίλα, το’ χει

item: σεξουαλικός εταίρος

it’s monkeys outside: κάνει πουτσόκρυο έξω

I wouldn’t touch her with a ten foot pole: ούτε να μου κόψει βεντούζες, ούτε με ξένο πούτσο

I’ve got the runs: με πάει κόψιμο

ivories: δόντια

Leave a Reply

